۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۳۲۷۲۵
حجت الاسلام تقی پور:

دنیا طلبی ریشه اصلی فتنه است| تدبیر رهبر انقلاب فتنه ۸۸ را خنثی کرد

دنیا طلبی ریشه اصلی فتنه است| تدبیر رهبر انقلاب فتنه ۸۸ را خنثی کرد
امام جمعه رامسر دنیا طلبی را ریشه فتنه دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی نهم دی نشان دادند هیچ گاه دست از آرمان‌های اصیل انقلاب برنخواهند داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه رامسر امروز در دیدار مسؤولان این شهرستان با نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت حماسه نهم دی، مردم با خلق چنین حماسه عظیمی ولایت مداری و شعور بالای سیاسی خود را نشان دادند.
 
وی با بیان این که سران فتنه خیانت بزرگی را در حق انقلاب و ملت ایران مرتکب شدند، افزود: فتنه گران به بهانه دروغین تقلب در انتخابات کشور را به آشوب کشیدند و هزینه‌های سنگینی را به کشورمان تحمیل کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، دنیا طلبی را ریشه فتنه دانست و با بیان این که ثمره مبارزه با فتنه مأیوس کردن دشمن است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند هیچ گاه دست از آرمان‌های اصیل انقلاب برنخواهند داشت.
 
امام جمعه رامسر با اشاره به این که سران فتنه با پشت کردن به قانون و ارزش‌های انقلاب، نزد ملت با بصیرت ایران اسلامی هیچ جایگاه ندارند، بیان داشت: عملکرد این افراد خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرد که جبران ناپذیر است.
 
وی با بیان این که رهنمود‌های به هنگام مقام معظم رهبری در نماز جمعه سال ۸۸ موجب خروش و حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه شد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهنمود‌های حکیمانه خود، توطئه دشمنان داخلی و خارجی برای براندازی نظام را خنثی کردند.
 
حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره نقش بسیار تعیین کننده‌ای در حوادث مختلف این کشور داشتند، بیان داشت: در همین حوادث آبان ماه کشور، رهنمود‌های ایشان در ساعات نخست، ضمن خنثی شدن توطئه دشمن، موجب جدا کردن صفوف مردم از صفوف اشرار و اغتشاش گران شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوادث سال ۸۸ مملو از درس‌ها و عبرت‌های تاریخی است که باید به آن توجه شود، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ موجب پالایش در بدنه نظام اسلامی شد.
 
امام جمعه رامسر در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز دشمن به دنبال تردید افکنی، بدبین کردن مردم نسبت به نظام و قانون گریزی است، خاطرنشان کرد: مرزبندی خواص، دشمن شناسی، بصیرت و ولایت مداری از جمله مهم‌ترین راه‌های مبارزه با فتنه است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات